You are currently viewing מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. למה כולם אוהבים את לברון?

דבר אחד שלא ברור לי לחלוטין הוא למה בין גולשים רבים כאן ישנה שיטנה כזאת גדולה למלך – הייתי אומר 'גועל-נפש' – בעוד הרוקיס בוחרים בו זו העונה הרביעית ברציפות כ-"השחקן שהוא ה-'FAVORITE' שלהם יותר מכל שחקן אחר בליגה".

אם שחקנים בני 18 שהם הטובים בעולם אוהבים כל כך את לברון, אולי השנאה והשיטנה של האשך, ושאר חברי הקלוב 'ללל' לעברו מקורה בטעות שפשוט עוברת בירושה מ'דור לדור' (אני מחשיב 'דור' של הימצאות והשתתפות באתר משהו שהוא בערך שנתיים השתתפות) ללא כל סיבה אמיתית מלבד כוח האנרציה, והאמת היא שהוא יפה-נפש, ושחקן עם פרסונליטי טהור שהוא לא רק הטוב ביותר בכדורסל, אלא גם הטוב ביותר ביחסי-אנוש, תרבות, ואצילות הנפש?

בבחירת הרוקיס שלשום אלה היו התוצאות:

Who is your favorite player in the league?

1. LeBron James, L.A. Lakers — 38%

2. Kevin Durant, Brooklyn — 20%

3. Kawhi Leonard, LA Clippers — 8%
    Damian Lillard, Portland — 8%

5. Devin Booker, Phoenix — 5%
    James Harden, Houston — 5%

המסקנה שלי: יש מצב שאנחנו שונאים את לברון רק בגלל שהוא לא מוכר לנו? אנחנו למעשה מתרשמים רק מהצורה בה הוא מופיע בטיווי, אבל האמת היא שהוא אחד השחקנים הלבביים ביותר בליגה, או שלא היו בוחרים בו ארבע שנים רצופות ראשון בקטגוריה הזאת.

2. בן סימונס קלט את הג'אמפ. הוא עומד להיות KILLER מהפרימטר!

מה הוא 'קלט'? הוא קלט שבג'אמפ שוט אין צורך לנתר. לזרוק מהמקום כמעט יחד עם הניתור זאת הדרך. כמו לארי בירד. כמו סטף קרי. עכשיו כמו בן סימונס!

3. האם ללברון סכוי להשיג את קרים במספר הנקודות הכולל?

לברון ג'יימס מתחיל העונה את עונתו ה-17. בליצ'ר רפורט נותן מבט היכן הוא עומד בהסטוריה בקטגוריות שונות של המשחק, ואחת מהן היא מספר הנקודות הכולל שקלע, עם השאלה אם יש לו סכוי להדביק את קרים עבדול ג'אבר עם מספר הנקודות הגדול אי פעם שנקלע בהסטוריה ע"י שחקן.

Part I: James' total regular-season and postseason minutes

Part II: James' total blocks, steals and rebounds

Part III: James' total assists and turnovers

Part IV: James' advanced stats, including PER, win shares, VORP and box plus/minus

Part V: James' total three-pointers and free throws

החלק הששי, VI, הוא היכן עומד לברון ברשימת קולעי הנקודות.

Points: 2019-20 and Future Projections

בחישוב מספר נקודותיו בעתיד, נילקח בחשבון שהוא ישחק 71 משחקים בעונה – שהוא ממוצע משחקים ב-5 השנים האחרונות. זה מאפשר לו להחמיץ 11 משחקים בעונה בגלל פציעות או מנוחה.

ההנחה היא שהנוא ישחק עוד 5 עונות ויפרוש בגיל 39, אחרי 21 עונות משחק.

קרים מחזיק בשיא הנקודות כבר 35 שנה, מאז אפריל 4, 1984. מאז אותו ערב הוא הוסיף עוד 6,966 נקודות לטוטאל של 38, 387.

קרים ניזקק ל-1,560 משחקים ב-20 עונות להגיע לשיאו כשהפך גם לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA לשחק בשני עשרות שנים.

קרל מלון, קובי בריאנט, ומייקל ג'ורדן די התקרבו לשיא אבל לברון הוא היחיד עם סכוי סביר לשוברו. קרים כבר יושב במספר 4 בין קולעי הנקודות אחרי 16 עונות. רק קובי, מלון, וג'אבר לפניו. כמו קובי, ללברון היה את היתרון להתחיל לשחק ולאסוף נקודות ישר אחרי סיום התיכון בעוד שג'באר בילה 3 שנים ב-UCLA וקרל מלון 3 שנים בלואיזיאנה טק.

ללא קריעת האכילס של קובי, הוא היה הראשון עם הסיכוי לשבור את שיאו של קרים, אבל הפציעה סיימה סכוי זה. לברון קולע 25.3 נק' ממוצע לעונה. בעונה שעברה הוא קלע בלייקרס 27.4 נק'. עתה ללא דמרכוס קאזינס הלייקרס יצטרכו שלברון ימשיך לתרום נקודות ברמה של 25+, וכדי לשבוא את שדיאו של ג'בר הוא יצטרך לקלוע 26.3 נק' ממוצע, וזה כפול 71 משחקים ייתן לו 1,867 נק' לעונה:

LeBron James Career Points Projection
Year:2019-202020-212021-222022-232023-24
Age:3536373839
Points:34,41036,27738,14440,01141,878
All-Time Rank33211
Basketball Reference

בקצ\ב הזה הוא יעבור את קובי העונה, ואת קרל מלון בעוד שתי עונות, ואת קרים עבדול ג'אבר משך עונת 2022-23. למעשה, הוא יהפוך משך עונת 2022-23 לשחקן הראשון בהסטוריה לשבור 40,000 נקודות.

James' Current Rank: No. 4 all time

Projected 2019-20 Rank: No. 3 all time

Projected Career Rank: No. 1 all time

********************

וכמובן שלא אוכל לסיים פוסט זה ללא המשפט הנחרץ שאמנם אולי יהיו לו 40,000 נק', אבל לבטח רק 3 טבעות!

*********************

4. מומחי ESPN (עלאק 'מומחים) בוחרים את 15 המזרחיות ו-15 המערביות

1. Milwaukee Bucks57-25

2. Philadelphia 76ers55-27

3. Boston Celtics: 48-34

4. Indiana Pacers46-36

5. Brooklyn Nets45-37

6. Toronto Raptors45-37

7. Miami Heat43-39

8. Orlando Magic41-41

9. Detroit Pistons38-44

10. Atlanta Hawks34-48

11. Chicago Bulls32-50

12. Washington Wizards28-54

13. New York Knicks26-56

14. Charlotte Hornets: 23-59

15. Cleveland Cavaliers22-60

Western Conference standings

1. Denver Nuggets54-28

2. LA Clippers54-28

3. Houston Rockets53-29

4. Utah Jazz52-30

5. Los Angeles Lakers51-31

6. Golden State Warriors49-33

7. Portland Trail Blazers47-35

8. San Antonio Spurs43-39

9. Dallas Mavericks41-41

10. New Orleans Pelicans40-42

11. Minnesota Timberwolves38-44

12. Sacramento Kings37-45

13. Oklahoma City Thunder33-49

14. Phoenix Suns28-54

15. Memphis Grizzlies27-55

5. קוואי לינארד ופול ג'ורג' ישחקו יחד 'באותו זמן' הרבה פחות מאשר נדמה לכם!

הטבלה הזאת מראה כמה דקות שיחקו יחד שני הכוכבים הגדולים ביותר של כל קבוצה בעונה שעברה. הם שיחקו יחד פחות משנדמה לכם:

https://imagesvc.timeincapp.com/v3/fan/image?url=https://fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2019/01/Stagger-04-Minutes-Table.jpg&c=sc&w=707&h=788

ניילון קלקולוס כותב תיזה שלמה על כמה דקות הם מנבאים שהשניים ישחקו יחד בקליפרס. מי שמעוניין:https://fansided.com/2019/07/09/nylon-calculus-paul-george-kawhi-leonard-load-management/

6. האמריקאים נכנסים לראשונה לאיצטדיון מלבורן שם ישחקו היום נגד האוסטרלים!

************************

**************************

7. הלייקרס לא ידרשו מהגבה לשחק בסנטר יותר מכמה דקות פה ושם!

הדבר הפשוט ביותר שהלייקרס יכולים לעשות זה לתקוע את אנטוני דייויס בסנטר ולהמשיך משם. עם לברון ג'יימס, אברי בראדלי, דני גרין, וקייל קוזמה, יש למאמן פרנק ווגל קומבינציה של גארדים, שוטרס, וגובה.

ישנה רק בעייה קטנה: AD אמר ללייקרס בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים שהוא מסרב לשחק סנטר 'מלבד כמה דקות פה ושם'. ביום שהלייקרס החתימה אותו והציגה אותו בפני המדיה הוא אמר במסיבת העתונאים (https://www.nba.com/lakers/news/190713-anthony-davis-dominant-in-any-position

"I like playing the four,. "I'm not even going to sugarcoat it. I like playing the four. I don't really like playing the five."

פלינקה הצדיק אותו:

"We want a decade of dominance out of him here, right?" Pelinka said at that news conference. "So we've got to do what's best for his body, and having him bang against the biggest centers in the West every night is not what's best for his body or for our team and the franchise."

כיצד הפציעה של קאזינס תשנה את תכניות הלייקרס?

היא לא תשנה מאומה!

הלייקרס חביאו איזה סנטר מבוגר שיהיה המחליף לג'בייל מגי, וככה ייצאו לקרב.

במילים אחרות, הלייקרס רוצים שתאמין שמאומה לא קרה. שהסנטר הטוב בעולם שהיה ברוסטר שלהם נפמצע, "אבל אין לזה חשיבות מיוחדת".

8. הארדן פותח פיו ומדבר על הכל: כריס פול הנהדר; הציפייה לראסל ווסטברוק, ואי-בחירתו ל-MVP

*********************

9. היום לפני 144 שנה: מת'יו ווב האנגלי הראשון לחצות את תעלת למנש

מת'יו ווב מצליח להיות האדם הראשון לחצות את התעלה הבריטית. הוא קפץ למים בדובר, והגיע לחוף צרפת – 33 ק"מ, ב-21 שעות ו-45 דקות.

10. מה הם עושים היום – דייויד רובינסון

דייויד ('האדמירל') רובינסון, היכל התהילה ואחד מ-50 האגדות, הוא אחד השחקנים שהצליחו ביותר לערב פילנטרופיות ועסקים פרטיים בצורה המצליחה ביותר.

אחרי שפרש ב-2003, הוא הקים ב-9 מיליון מכספו הפרטי את CARVER ACADEMY בסן אנטוניו, שהוא היום אחד מה-CHARTER SCHOOLS המצליחים והידועים היום בכל ארה"ב כדוגמא לצ'רטר סקול לילדי גיטו.

היום הצ'רטר סקול מתקיים על בדג'ט של 100 מיליון דולארים והוא משמש כדוגמא לשאר בארה"ב.

הוא וחבסרו הטוב דניאל בסיצ'יסז – אחד מבעלי חברת הענק GOLDMAN SACKS בעבר, מולטי-מיליונר אף הוא, חבו יחדיו לפתח חברת השקעות "ADMIRAL CAPITAL שהתאחדה עם LIVING CITIES ליצור את אחת מחבסרות ההשקעה הגדולות בטכסס. דייויד הוא גם בעל ה-DEALERSHIP של ג'גואר, LAND ROVER בסן-חואן, טכסס.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
95 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי

תודה רבה דוק, מעורב מעולה, חוץ מהקטעים שעשו לי בחילה, על זה-שאין-לומר-את-שמו.

שחר אלוני
4 years ago

תודה על המעורב
מעריך שלברון יסיים ראשון בנקודות את הקריירה, ועם 4-5 אליפויות.
דייויס יהיה בטופ של הליגה ב 5 עונות הקרובות.
פילי עם סימונס ואמביד לא תצליח להיות קונטנדרית בשל אופי לא בשל של המובילים שלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מנחם אם סימונס זורק גאמפים השנה וקולע ב40+ אחוז אני בן אישי שולח לך מעטפה של 5 אלף ירוקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כמה הסרטון של בן סימונס מגוכח ושקרי?
.
סרטו של טרי ליילס ממחנה האימונים שחקן של 25 אחוז מ3 קובר שלושות שני מטר מ3 בעלייה מכדרור כאילו מדובר בדוראנט.

https://www.instagram.com/p/B1SCAkqBTrk/?igshid=1kq5cmimshcq5
.
אנדרו וויגנס אותו סיפור…
https://www.instagram.com/p/B0Mtf27BRsA/?igshid=1k53u9jv8qw1p
.
ראגון רונדו קובר קליעות מעלייה מכדרור …
https://www.instagram.com/p/BzluU2zB_aa/?igshid=1lzzs0jio10pr
.
הסרטונים בדיוק כמו במקרה של פולץ שזרק 100 אלף זריקות חחחח מזויפים מפוברקים ערוכים, סימונס ישאר נגר

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

התגובה שלך ממתינה לאישור.
כמה הסרטון של בן סימונס מגוכח ושקרי?
.
סרטו של טרי ליילס ממחנה האימונים שחקן של 25 אחוז מ3 קובר שלושות שני מטר מ3 בעלייה מכדרור כאילו מדובר בדוראנט.
https://www.instagram.com/p/B1SCAkqBTrk/?igshid=1kq5cmimshcq5
.
אנדרו וויגנס אותו סיפור…
https://www.instagram.com/p/B0Mtf27BRsA/?igshid=1k53u9jv8qw1p
.
ראגון רונדו… הסרטונים בדיוק כמו במקרה של פולץ שזרק 100 אלף זריקות חחחח מזויפים מפוברקים ערוכים, סימונס ישאר נגר

רועי ויינברג
Admin

המתינה לאישור כמו כל תגובה עם 3 לינקים או יותר (מחשש לספאם, יש הרבה הודעות ספאם כאלה שמסוננות על ידי האתר). חשוב לציין את זה

אשך טמיר המקורי

דווקא לליילס יש יד לא רעה לגובהו. אני מאוד שמח שהגיע אלינו.
אבל הוכחת את הנקודה.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

מינימום 40 אחוז של סטף קרי לוהט
אם הוא קולע רק 32 אחוז עדיף שיפרוש ויעבור לגולף

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

40% גאמפ שוט לא מ3. ביזיון אם הוא לא קולע באחוזים האלה, הוא פאקינג רכז שלושה הוא צריך לקלוע באחוז סביר של 35% לא יקרה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה גאמפים ברוך. הוא לא יזרוק יותר מ50 גאמפים כל העונה הסדירה ובפלייאוף זה ירד ל10 שחלקם בסופי שעון שהכדור נתקע אצלו. והוא לא יגיע ל40 אחוז בגאמפים וגם לא ל32

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני יודע תראה את הסרטונים

Keith van horn hall of famer
Keith van horn hall of famer
4 years ago

לברון יסיים שני בכל הזמנים בנקודות אבל בוודאות ישאר רק עם 3 אליפויות.
האובר דומיננטיות שלו לא נותנת לשום דבר טוב להתפתח סביבו לאורך זמן.
הלייקרס לא מספיק חזקים ועמוקים כדי לתת פייט במערב הפסיכי של השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם על מי תאגידים וספינים משפיעים? צעירים פוחזים וזקנים.
הרוקים אלו בדיוק האוכלוסיה שהתאגיד האכיל והזריע שנים. אז ברור שהם יהיו שפוטי התאגיד ליצור דור של ווי אר אול וויטנס.

בן סימונס ינגר כמו עומה שעברה וישחיל איזה 2 גאמפים נגד ניקס ושארלוט. בפלייאוף מול הבאקס והסלטיקס…יעשה הודיני כמו עד כה. דלג דלג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז לברון הודיע שהוא ישחק 1 או 3 לפי מה שבא לו בעצם כמו ששיחק תמיד. ודיוויס הודיע ללברון שהוא 4. עוזר המאמן ווגל יכול להציע משהו אחר?😂😂😂
ואחרי כל זה כל האשמה תיפול על ווגל 😂😂😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון אין לי בעיה שתביא לי 6 מליון דולר בשנה ותאשים אותי ברעב העולמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם לי אין בעיה בכיף

אשך טמיר המקורי

גדול.
איזה מטאמורפוזה עבר הגרופי מבנאדם סבבה לשיקוץ-משנה.

אוסקר
אוסקר
4 years ago

הם אוהבים את לברון כי הם מבינים מאיפה הוא בא. הילד הזה מאקרון שכל אמריקה צופה בו מגיל 16 נתן עשור + של דומיננטיות מוחלטת (לדעתי עוד יתן 2-3 עונות מדהימות) והיה זוכה בעוד אליפויות אם דוראנט לא מצטרף לווריורס לקבוצה הכי מוכשרת בהיסטוריה. זה ממש קשה לעשות את זה, כן הוא קצת דביל וחרא, כמו כל הגדולים לפניו. קובי רב עם שאקיל, שאקיל רב עם פני, מייקל נתן אגרוף לסטיב קר והיה מכור להימורים. וכו וכו.
לברון גם העלה משמעותית את כוח השחקנים בעשור האחרון. המהלכים שלו היו מאוד משפיעים, וכשסטף קארי קיבל חוזה ל200 מיליון הוא אמר שהוא היה צריך לקבל חוזה גם ל 400 מיליון. בקיצור, אין אנשים מושלמים, וגם כוכבי כדורסל הם לא.

עגל
עגל
4 years ago
Reply to  אוסקר

נשמע הגיוני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לצערי אין לי היום מספיק זמן להתעסק בהופס ומקווה שיהיה קצת זמן בערב לקרוא את המעורבב.
בשניות שיש לי אני מעלה פה כתבה שדנה בבראד סטיבנס ומחזקת את הדברים שמנחם אמר לנו לא פעם על סטיבנס.
האם הוא האיש הנכון בשביל להביא את הסלטיקס לתואר ה 18?
https://hardwoodhoudini.com/2019/08/21/boston-celtics-brad-stevens-right-man-job/

גיא הירוק
Admin
4 years ago

למה הילדים שהגיעו זה עתה ל-NBA בחרו בלברון?
מאותה הסיבה שאלו שהגיעו לפני 5 שנים בחרו בקובי (לברון וקובי נבחרו הכי הרבה פעמים במקום הראשון במשאלי הרוקים – 4 פעמים כל אחד).
בגלל שבשנים שהם עיצבו את זהותם הכדורסלנית, הם (קובי ולברון) היו הכוכבים הגדולים ביתר, עם המסר שהכי התאים לדור שלהם.
.
בהינתן בריאות (של לברון), הוא יסיים את הקריירה כשחקן שקלע הכי הרבה נקודות בתולדות הליגה, כאשר הוא מציב רף כמעט בלתי עביר, הן בנקודות בעונה הרגילה, והן בנקודות בפלייאוף.
בהינתן בריאות (הן של לברון, הן של דייויס, ו, ובכן, הן של כל הלייקרס. מרווח הטעות במערב הוא מינימלי), אני מאמין שבקיץ הבא, עת עונת המלפפונים, אנחנו נקרא טור של מנחם –
"האם טבעת האליפות הרביעית שלברון זכה בה בפיינלס האחרון, היא האחרונה בקריירה שלו?"
.
הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
"בתאבון!"
.
תודה, מנחם.

אשך טמיר המקורי

אתה מהמר פה על 2 סוסים מתים.
אין שום סיכוי שהלייקרס יהיו באיזור החיוג בכלל של אליפות, ושום סיכוי שסימונס יתקדם משמעותית לאנשהו – ראינו איזה שחקן הוא, ויש לו תקרה ברורה.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

כן, זה הדטרמיניזם שאני כל כך אוהב!
.
(אני זוכר המון תגובות לא שונות מזו, שנכתבו על לברון בקיץ 14'. ואחר כך, בקיץ 15')
.
(סימונס? שחקן של שנתיים בליגה. בשנתיים הנ"ל, הוא היה נהדר, למרות תהפוכות בקבוצה בשורותיה שיחק. כן, חסרה לו קליעה. אבל הוא לא צריך להיות קרי בשביל לשדרג את משחקו פלאים. מספיק לו שלשה אחת במשחק ב-35%+ , לצד איום סביר כאשר הוא חופשי מהפינה לשלוש. הג'אמפ שהוא מראה במשחקי האימון? נכון שהוא לא מול שמירה שאפשר, צריך, או רצוי, להזכיר. אבל המכניקה, השחרור, מהירות השחרור – הם בהחלט שם)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גיא הרשע תרד מהלייקרס, שוב כאוהד נאמן אני לא רוצה אכילס בקבוצה , לברון בן 35 דיוויס היה פציע הרבה זמן זוכר מה קרה לאיירון מן קלי תומפסון 30 דקות אחרי שכתבת עליו?
.
תהמר על הקליפרס אלופים זה לא משנה גם אפ הדרים טים ישחקו בלייקרס אין להם סיכוי מול קללת הרשע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואני מחכה לפלייאוף to see simmons exposed 😂😂😂 עד אז תהנה מול השארלוטים והניקסים

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

אני מחכה לפרי סיזן שכולם יראו שלסימונס אין מושג
אני מחכה לעונה הרגילה שכולם יראו שלסימונס אין מושג
אני מחכה לפלייאוף שכולם יראו שלסימונס אין מושג
אני מחכה לגמר ה NBA שכולם יראו שלסימונס אין מושג
אני מחכה שסימונס יהיה ALL PRO ואז באמת יראו שאין לו מושג
אני מחכה שהוא יקח MVP כי אין סיכוי שיקח עוד אחד כי אין לו מושג

………………………………………

אני זוכר איך ב 2018 בעונה השניה של סימונס בליגה אני וברוך ושמעון הקטן היינו מדברים בלדינו בירושלים בחורף על האפס הזה בן סימונס שלא יצא ממנו כלום…ואם בסוף יצא ממנו משהו זה רק בגלל שהוא הקשיב לגאוני הדור ברוך ושמעון ועשה בדיוק מה שהם אמרו לו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

זוכר מה כתבת על סימונס עונה שעברה? על מרקל פולץ סיים סיים אי אפשר לעלות לאתר משום מה לינקים ממחנה האימונים תראה סרטונים דומים של רונדו אנדרו וויגנס, טרי ליילס… פייק , הילד ישאר נגר ותעודת הפטירה של פילדלפיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע מה אתה מדבר אבל לסימונס קרה עונה שעברה מילה במילה במדוייק של מה שאמרתי שיקרה לפני תחילת העונה. לך תבדוק ותחזור. גיא יעזור לך. את ההיחנקות שלו בפלייאוף כולם כמעט צפו פה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גם אני כתבתי מילה במילה מה יקרה לפילי, על טראסט כתבנו בדיוק אותו דבר שמה שיעבוד מול ברוקלין ייתקע מול הגנות חזקות שהוא התקרה של פילי כמו חצי גמר המזרח יש לי מאות תגובות על זה

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

עונה שניה בליגה , בן 22
עדיף שיפרוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט מי אמר לפרוש? הוא שחקן סבבה אבל לא כזה שיוביל לאליפויות בתור אחד מ2 כוכבים זה כל מה שאנו אומרים. הוא לא יהיה כוכב על או משהו כזה. שחקן סבבה.

stam
stam
4 years ago

סימונס הוא שחקן עם סט נדיר של כישורים. רק צריך מאמן נורמלי, והזזה לתפקיד שיוציא ממנו את המיטב. 3.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

ע"ע התגובה לטמיר.

אשך טמיר המקורי

תשמור את השרשור הזה להמשך העונה.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

אתה יכול להסיר דאגה מליבך…
.
(אתה חייב להודות שבעוד שאני נהנה הנאה כבירה מלהעלות "תגובות נוסטלגיות" של מגיבים אחרים, אני גם לא מתבייש להכות על חטא כאשר זה מתבקש)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גיא משום מה התגובה דלי לא אושרה , תראה מהמחנה האימונים סרטונים דומים של רונדו טרי ליחלס אנדרו וויגנס כולם קוברים 2 מטר מאחורי קו ה3 שלושות כאילו היו מינימום דוראנט.
.
הכל פייק תשמור את השרשור הילד ישאר נגר

אשך טמיר המקורי

סומך על ה-ocd

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אשך נציג את זה כמו הטור של יוסטון שנה הבאה שהיה כתוב על מפלתה של פילי

חגי "התותח" ניסני
Editor

מסכים מאוד לגבי החלק הראשון. לגבי החלק השני אני רוצה לראות קצת בתחילת העונה לפני שאני משוכנע שהם כאלה טובים

Berch
4 years ago

מעורב משובח
הרגה אותי התמונה הראשונה של לברון הצעיר בטיול לכינרת
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגיא על עגלת הלייקרס תם הטקס עוד לפני שהחל. והוא גם על העגלה של פילי שזה רע מאד לי😂

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אפשר לקרוא קדיש על הרגליים של לברון והברכיים של דיוויס , חייבים להעביר אותו לעגלה של הקליפרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי הלך למנזר טיבטי ששמע שהצעת לגיא לעבור לקליפרס הרגליים שלו התחילו לרעוד..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראסט חכה גם שסימונס אחרי הכשלון העונה יבקש טרייד או שאמביד יבקש ואת המרמור של טוביאס. סימונס חבר בשיקוצייה את החוזה הוא כבר קיבל עכשיו זה הזמן לכל הטריקים שלברון ילחש לו באוזן איך לצאת משם ולהגיע לניקס 😂😂😂😂.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אף אחד לא יגע בו הוא בן 23 עם מכניקה של זריקת דיסקוס וחוזה של 180 מליון שיכול להפוך ל210 הוא בלון הייפ שיתפוצץ מהר מאוד, שנה הבאה אפילו פיניקס לא יגעו בו. עם כל הכבוד הוא לא אתלט ברמה של יאניס לברון שיכול להצליח בלי קליעה. אולי בקבוצה כמו גולדן סטייט שהייתה הוא היה יכול להיות דני גרין משודרג לא יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקס שמים על סימונס 300 מיליון עכשיו ברגע זה אם יכלו. מה קרה לך זה הניקס יקחו אפילו את ניימר לחמישייה שלהם

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

תגיד לי שמעון מה הסיפור עם ניימאר , מה האידוטים רוצים אותו כל כך הוא הבלוף הכי גדול בכדורגל, האיש חרסינה והייפ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע עוד שהיה בבארסה אמרתי שהוא הבלוף הכי גדול. בקאהם פראייר לידו.
הבן אדם בבארסה היה צריך 10 מצבים מול שוער בשביל להבקיע אחד. כמות האס שהוא הרס למסי לא חושב שמישהו הצליח יותר.
הבן אדם בוזגלו משופר של ברזיל, בלעדיו אפילו זכו בקופה.
חבל שלא עבר לריאל, היה גומר אותם טוטאלית, תאר לך המעטפות של פלורנטינו עם הגלגלונים של ניימר איזה צחוקים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

דריימונד גרין

ניר מועלם
Editor
4 years ago

תודה רבה מנחם, אני מאוד אוהב את לברון ומקווה שיצליח לשבור את השיא ושיזכה בעוד אליפויות, כיף לראות אותו.

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה דוק יופי של מעורב

רועי ויינברג
Admin

תודה מנחם. השאלה הגדולה עם סימונס היא בעיקר מנטלית, האם באמת יזרוק שלשות העונה. במשחק קדם העונה הראשון של פילדלפיה בשנה שעברה הוא זרק 2 שלשות ואפס כל העונה אחריה. גם אם יזרוק, אפילו אם יקלע ב-25%, זאת התקדמות

Pitzo
Pitzo
4 years ago

אצל סימונס זה בעיקר פסיכולוגי. אין לי ספק שכל אדם ובטח סימונס עם הקורדינציה המעולה יכול להתאמן ולהגיע לאחוזים סבירים הזריקה פנויה משלוש. הפיידאוויי שנתן שם זה כבר קפיצה גדולה קדימה. אם יקלע שלשות פנויות פילדלפיה מועמדת לאליפות

צ'יקו
Admin
4 years ago

תודה מנחם.
לברון רודף אחרי הנקודות בטירוף. הוא קלט שאת מייקל בטבעות הוא לא יעבור אז בנקודות להיות נאצבר אוון זה המטרה העיקרית שלו.
סימונס זורק, אך באימונים נגד שחקנים אחרים הוא לא זורק שלשות וחצי מרחק…

stam
stam
4 years ago
Reply to  צ'יקו

חכה עם זה… בריידי כבר בן 42, הילד פדרר – 38, ולא מדובר בשחקני דמקה, כן. גם המעבדות של לברון, מניח שהן לא פחות טובות LOL.

אורן
אורן
4 years ago

מעניין לראות את בחירות הרוקיס עם חיתוך לפי צבע עור.
האם צעיר אמריקאי שחור יעדיף בחירה בלברון במקום קרי שהוא יותר מוקה, וגדל בסביבה נוחה.

אני (למרות גוון עורי הבהיר) גם מאוד מעריך את לברון השחקן, וחושב שמעבר לדמות שלו על המגרש הוא משמש דוגמה טובה לצעירים בהחלט זוקף לזכותו את המעורבות הפוליטית שלו.

stam
stam
4 years ago
Reply to  אורן

אין לי נתונים לגבי הבחירה הספציפית הזו. ככלל – בוודאי.
יש בפירוש bias שמבוסס על צבע עור. ה-NBA לא שונה מהחברה האמריקאית, וכמעט מכל מקום אחר בעולם.
לברון הוא מקרה מיוחד ומובהק. אין מה לעשות, האיש, בגלל כל התכונות הטובות והפחות שלו, הוא דמות שנויה מאוד במחלקות. גם עניין הצבע – שלו ושל הבוחרים שלו – נחלק באופן מאלף, והאמת קצת מדכא.
אני אגב בכלל לא מופתע מהאהדה הגדולה שהוא מקבל במשאל הזה. ה-NBA הוא ה-משחק של השחורים באמריקה. לברון הוא גם אליל הדור הצעיר, לא רק בגלל היכולות הספורטיביות. הוא רול-מודל אמיתי, הוא דמות פוליטית מעורבת עד העצם (אני חושב שהוא מתבשל לתפקיד נשיא ארה"ב פעם, לא פחות מזה), ולא פחות חשוב – לברון מוחזק כמי שהביא יותר מכל אחד אחר לשכר המשוגע ולתנאים של שחקני ה-NBA היום. לטוב לרע, הוא המנהיג הבלתי מעורער שלהם, ואין מישהו בסביבה שמתקרב אליו בהשפעה.
.
סטף, מצד שני… גיבורה של אמריקה הלבנה. בין שחקני ה-NBA כאן הוא לא קיבל אפילו קול. וזה רק מדגם קטן. סטף בהקשר הזה הוא עניין עדין. קצת איבד את תדמית הילד-טוב-אהוב-על-כולם שלו. אבל עוד יותר מזה, וקצת מסוכן להיכנס לשדה המוקשים ה-bi-racial שקשור אליו. בגדול, ואנחנו לא ערים לזה – סטף נתפס בתור "הילד הלבן", בהכללה מאוד גסה. כמו קליי תומפסון , סטף בא מאצולת NBA, כפית זהב בפה, מכללה פרטית יוקרתית מהטובות באמריקה.
ועל כל זה מגיע צבע העור. סטף הוא "לייט סקינד", הוא לא "שחור אמיתי".
.
יש קטע מאלף מלפני כמה שנים, שהיה לו אח"כ הרבה תהודה. סטף, הארדן, AD, KD, מדברים על הפעם הראשונה שהם נפגשו כשחקנים צעירים. בגיל 10 או משהו כזה.
KD מספר שם בתמימות לא פוליטיקלי-קורקט על "הילד הלבן הזה" סטף. "הייתי בטוח שהוא לבן". מה?? "הצהוב", נו… כולם צוחקים במבוכה, ו-KD מוסיף: "במקום שממנו באתי, אין כאלה לייט-סקין. אנשים נראים כמוני"… קטע קורע:
.
https://www.youtube.com/watch?v=JVtlyWsgztU

עגל
עגל
4 years ago

יופי טופי, "כולם אוהבים את לברון"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
4 years ago
Reply to  עגל

אף אחד לא אמר כולם אוהבים את לברון, אך נראה מהאתר ששונאיו רבים וזה לחלוטין לא כך.

stam
stam
4 years ago

דינמיקה קבוצתית עושה שמות, לא רק כאן. ופה יש בון-טון (מה זה בון! אהבת ישראל!), של שנאת לברון. הספורט הלאומי. לא רק כאן, בכלל במדיה הישראלית, רק לא בצורה כזו בוטה. אני מתקשה למצוא פרשן או כותב אחד בארץ על ה-NBA (וכמעט כולם מאותו פרופיל, אגב), שהוא לא עוין עד שונא את לברון (והרבה פעמים במקביל, אוהד את היריב של לברון).
מהרבה סיבות – החל בצורך להגן על מייקל כ-GOAT בכל מחיר, ה"דסיז'ן" והסופר-טים במיאמי, פרשת בלאט כמובן, או לאחרונה, העובדה שהוא מזוהה פוליטית עם ראשי מחנה אנטי-טראמפ והרפובליקאים. הרבה סיבות. ואולי גם מתגנבת נימה, איך נקרא לזה בעדינות, שקשורה למאפיינים אישיים שלו. כזו שאיש מעולם לא מודה בה בגלוי, כמובן. אבל היא קיימת ועוד איך, אצל כל אדם, אפילו בתת-מודע. אחרת העולם לא היה נראה ככה.

stam
stam
4 years ago

2 מכל 3 שחורים בארה"ב אוהבים את לברון. 2 מכל 3 לבנים בארה"ב שונאים את לברון.
תעשה מזה מה שאתה מבין.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago
Reply to  stam

יש לך משהו לגבות את האמירה הזו? סטטיסטיקה כלשהיא?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אחלה מעורב, תודה רבה.
לגבי הבחירות של הרוקיז', לא סיכמנו כבר אתמול שהם חסרי מושג בגיל הזה? 🙂
וברצינות, בני השמונה עשרה של היום גדלו בעידן שג'יימס הוא השמש והכוכבים של הליגה, הפנים שלה וסיפור ההצלחה הגדול ביותר (בלי קשר לתאגיד, בצדק). אין סיבה שהם יחשבו אחרת. היכרות אישית אין להם איתו, מלבד לרוקיז ששחיקו איתו בקבוצה (השאר אולי החליפו איתו כיפים לפני המשחק), כך שהבחירה שלהם היא אמוציונלית כמו של כל אוהד אחר, ולא מבוססת על על ידע עמוק או משהו כזה.
בתור מי שהוא לא מהמעריצים הגדולים של הוד לברוניותו, אין לי שום בעיה עם זה שהוא יעבור את קארים. שיאים נועדו להישבר, וכאמור, הוא הפנים של הליגה באלף החדש

תומר
תומר
4 years ago

לעניין לברון, ההבדלים הם בעיקר ברמת הציפיות וקריאת התדמית.
העובדות: לברון, מעבר להיותו שחקן-על, הוא גם איש משפחה, ללא סיפורים מפוקפקים או תשלומי השתקה, פעיל חברתית ותורם לפרויקטים שונים וגם נלחם למען זכויות השחורים. אפשר לא לאהוב את הדרך שבה עבר קבוצה, לבקר את חוסר היכולת שלו לאפשר לשחקנים אחרים להצליח לידו )נגיד אירווינג ששנה אחרי שעזב את לברון לקח אליפות עם הסלטיקס) אבל אלו טענות יותר אסתטיות ממהותיות. בסופו של דבר, נראה לי שהמאזן נוטה לטובתו.
ברור שבעינינו זה לא נראה מספיק טוב כי תאגיד ושיקוץ וכי הוא גדול כזה וגם חזק (שלא לומר בריון) ולא מחייך כמו סטף קרי או ברייאנט, אבל מסתבר שלרוקיז שכבר זכו פה, בעוון חוצפתם, לגישה מזלזלת ומקטינה (מישהו אפילו האשים אותם שהם לא מכירים אותו אישית אלא רק ניזונים מהתקשורת…) יש קריטריונים אחרים מאשר לגולש הממוצע בהופס.

Smiley
Editor
4 years ago

משחק הכנה: ארה"ב – אוסטרליה (מלבורן)
https://www.twitch.tv/nba

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Smiley

אתה עושה עבודת קודש חבר, תבורך!

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Smiley

מה שמזכיר לי את התאום שלך ללינקיה – אז אם אתה שומע אותי – ממזר אתה חסר

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

תודה רבה סמיילי

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

דונובן מיצ'ל היה מדהים. הוא הכוכב של הנבחרת והמנהיג שלה.
קוזמה להט משלוש. כל זריקה סוויש.
ג'ו האריס הפתיע לטובה – הוא בהחלט הופך לשחקן טוב+ בליגה.
לאוסטרלים נבחרת טובה שעוד לא משחקת מספיק חכם יחד. אינגלס, דלבדובה, מילס, ביינס, גולדינג הצלף – ביום טוב יותר שלהם הם יכולים לתת פייט לאמריקאיים עד הסוף

לילי
לילי
4 years ago

+100

לילי
לילי
4 years ago

אמרתי את זה כבר לפני חצי שנה ואני עומד מאחורי זה – מיטשל מועמד לMVP בשנתיים הקרובות.

אשך טמיר המקורי
Reply to  לילי

אני אמרתי בעונת הרוקי שלו שהוא הולך להיות בראיינט הבא במערב, ושיוטה הולכת להופיע קבוע בגמרים האיזוריים

לילי
לילי
4 years ago

מסכים איתך לגמרי.
ואני יותר אוהב אותו, כי הוא מסתמן כבחור סימפטי מאוד שלא עף על עצמו, עובד קשה ומנסה ללמוד מכל מי שרק מוכן ללמד.

אשך טמיר המקורי
Reply to  לילי

אחד הסימפטיים בליגה

לילי
לילי
4 years ago

תודה לך מנחם, אין על הדיונים שאתה מעורר פה – פשוט תענוג לקרוא!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס יערכו מבדקים לג'ואקים נואה, דוויט הווארד ומו ספייטס. גם גורטאט בתמונה

הלייקרס בודקים את יישום חזון העצמות היבשות

אשך טמיר המקורי

😂

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

סיוט

FAN
FAN
4 years ago
Reply to  מנחם לס

מתפלל שלא יסבול ויתייסר

John
4 years ago

1. למה כולם אוהבים את לברון? זה לא רק הכדורסל. ניתן לומר שדוראנט וקארי השפיעו על הדור הצעיר הרבה יותר מאשר לברון מבחינת משחקם. האהבה ללברון של שחורים אמריקאים בפרט והקהילה הפרוגרסיבית בכלל רואה באיש גיבור חברתי ותרבותי בסדר גודל של מוחמד עלי. זה לא שהם לקחו ממנו מובים או צועקים "לברון" כשהכדור צולל מרחוק. הם רואים כיצד הוא קם מהאשפתות כשחור אמריקאי בעל הסיפור הקשה כל כך של אם חד הורית צעירה מאוד דלת אמצעים שנאבקה להכניס אוכל לפיו של בנה והייתה צריכה לבצע את שני תפקדי ההורות. לאחר מכן כאשר הצליח לא מכר את נשמתו לאדם הלבן אלא ניצל את מעמדו כדי לקדם את חבריו השחורים בעסקיו ובייצוגו. הוא שלח אותם ללמוד מהטובים ביותר ולא חסך בפיתוח שלהם כלום. הוא מתנהל ללא שערוריות ומגדיל את עסקיו בתבונה תוך כדי היותו פילנטרופ גדול המחזיר כסף לקהילה בין אם בתרומות ובין עם בהעסקתם של שחורים אמריקאים רבים בעסקיו. והכי חשוב הוא לא מפחד מאף פוליטיקאי ועומד איתן אל מול כל אמירה או אווירת שנאה כפי שהוא תופס אותה נגד שחורים. עד כאן הנרטיב. מה מזה נכון ומדוייק? אין לי מושג אך זו התפיסה. והילדים האלה רואים בו אליל ואייקון.
.
2. בן סימונס קלט את הג'אמפ. זה סימן מעודד למרות השטויות שכתב ברוך כשהשווה לשאר השחקנים. הסיבה היא שהוא עשה את זה במשחקים תוך כדי שתף משחק ושמירה ולא כמו הסרטונים של שחקנים הזורקים באימון 1000 פעם לבד מול הסל ומצלמים את הקטעים היפים. ברוך שכח לציין כמה שחקנים היו ללא זריקה טובה מבחוץ וחזרו לליגה פתאום כקלעים (בלייק גריפין, ברוק לופז). למהבכל זאת זה לא מבשר על ביאת המשיח? כי משחקי אימון runs כפי שנקראים, הם בקצב אחר עם רמת פיזיות אחרת ורמת הגנה נמוכה יותר. זה מאפשר לשחקן כמו מלו להיראות בכושר NBA. רק כאשר רואים סרטונים אלו זה לצד זה מבינים עד כמה התנועה מהירה יותר וקיצונים יותר. זה לא אומר שהוא יזרוק 5 פעמים למשחק ב-40% אבל עצם האיום גם אם יגיע ל-33-35% העונה ב-3 זריקות זה יספיק כדי לצמצם את המרווח העצום אותו מקבל כיום כדי לפתות אותו לזרוק. הוא חייב להתמיד בזריקה גם אם לא תיכנס מכיוון שאין דרך אמיתית לסמלץ משחק NBA באימון.
.
3. האם ללברון סכוי להשיג את קרים במספר הנקודות הכולל? כן ברור אבל גם קובי היה נראה נפלא עד קריעת האכילס. ככל שהגיל יגבר והפציעות הקטנות נצברות הסיכוי לתנועה לא נכונה או פיצוי על כאב לשחקן שהוא עדיין מאוד פיזי עם התפרצות מרהיבה גדולים. קארים בילה את שנותיו האחרונות בג'וגינג קליל מצד לצד עם קליעה שלא הצריכה ממנו מאמץ פיזי רב מידי. אם ישאר בריא (ללא פציעות קריטיות) ישבור את השיא. גם אם יבלה את שנותיו האחרונות כשחקן חצי קלאץ' לצד בנו שיגיע עוד 3 שנים לליגה
.
4. מומחי ESPN טועים כל כך הרבה מכיוון שהם שבויים בסיפורים של שנה שעברה. הם עוברים קבוצה-קבוצה ומנסים להבין כמה השינויים שעברו באוף סיזן ישפיעו לטובה או לרעה. כך קבוצה שנשארה אותו הדבר הם יתנו להם מאזן דומה. במציאות קבוצות מבצעות קפיצות חזקות או נפילות חזקות יותר על בסיס מומנטום. את זה קשה לצפות או לא להיראות טיפשים בדיעבד. ולכן הרשימות שלהם נראות כאילו הם מנסים להיראות הכי מגוכחים בדיעבד. דוגמאות: פיניקס וסקרמנטו השתפרו מאוד. אין לזה שום ביטוי כי לטענתם ה8 הראשונות במערב תישארנה שם. המציאות היא שצעירים מבצעים קפיצות גדולות ושחקנים ותיקים לעיתים מתרסקים. בדיוק כפי שכמעט אף אחד לא חזה את ההתרסקות של הלייקרס לאף אחד אין את האומץ לומר שיש סיכוי שהקליפרס יתרסקו ויהיו קבוצה של 0500 כשקוואי וג'ורג' דורכים אחד לשני על הרגליים ולו ווילאמס והצעירים מרגישים כמו הסלטיקס אשתקד ויכנסו לשבר מוטיבציוני. בקיצר אף עונה לא נראית כל כך דומה לקודמתה
.
6. המשחק של ארה"ב לא הרשים אותי כלל. במיוחד לא במחצית הראשונה. לא זכורה לי אליפות עולם עם כל כך מעט שחקנים עילאיים בשאר הנבחרות. למעט סרביה ויוון ורבע ליטא אף אחת לא מגיעה אפילו קרוב לפוטנציאל הסגל שלה. ספרד, צרפת, ארגנטינה, רוסיה וגם סרביה וקרואטיה של פעם נראים כמו חלום רחוק.
.
7. אתה צודק מנחם, הלייקרס לא ידרשו מהגבה לשחק הרבה בסנטר בהגנה כי אם ירגיש שהוא דופק את גופו עם הגזעים הכבדים הוא יתן לריץ' פול הוראה לחפש קבוצה אחרת. דיוויס חושב לטווח מאוד ארוך. הוא לא יקצר את הקריירה שלו עבור אף אחד. יש סיבה שחתם על חוזה קצר טווח. בהתקפה הוא בכל מקרה משמש כרים ראנר או מסיים כאשר הוא בעיקר אוהב לכדרר פעם או פעמיים ולסיים בתנועה לסל. דיוויס שחקן אחד-על-אחד איום (גם מהפוסט). כשצופים בו זה נראה כאילו יכול להוביל כדור, למסור או לייצר מצבי קליעה. הנתונים שלו בשני האספקטים האלו בינוניים מינוס. אם אני זוכר נכון משהו כמו 0.8 נקודות פר פוזשין ב-ISO ונתון מזעזע לא פחות כמוביל פיק אנד רול (למרות שכמעט ולא עשה זאת). כמסיים פיק אנד רול הוא כבר הרבה יותר טוב ואותו כנל בחיתוכים לסל ו-putbacks. הלייקרס צריכים מגן טוב לטבעת בהגנה שיכול להשאיר את הרחבות פנויות לדיוויס בהתקפה. איפה ברוק לופז שצריך אותו…
.

8. לג'יימס הארדן הרבה מעלות. כנות אינה אחת מהן. משום מה כל הסיפורים עליו ועל פול הם כלום. בטח יספר בעתיד שוב כמה הסתדר עם דוויט האוורד ורק כדורסל היה עניין. הארדן השחקן הוא כישרון פסיכי ושחקן היסטורי גם אם פחות אני אוהב את הסגנון. אבל הארדן האישיות היא פיהוק גדול עבורי.

גיא הירוק
Admin
4 years ago
Reply to  John

מדויק. כל מילה ומילה.

FAN
FAN
4 years ago
Reply to  John

+1
מסכים לגבי הניפוח המוגזם של לברון
.
אין ספק שהחברה בESPN מטמטמים את עצמם לדעת… אבל דווקא לגבי הקליפרס אני לא חושב שהם יהיו עם 50%…אם כבר אז הלייקרס..
.
מדהים אותי איך כל הבעיטות בתחת לשותפים של הארדן לא נחשפות במלואן…איך יכול להיות שבעטו את כרמלו בלי אישור של לפחות הארדן?!
.
מפתיע אותי כל מה שאמרת על דיוויס. זה נראה כאילו הוא שחקן של 10 נק' למשחק עם כל החסרונות האלה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  John

2. ג’ון יש הבדל בין קליעה לא טובה לחוסר מכניקה, כמה שחקנים בהיסטוריה היו עם מכניקת של זריקת דיסקוס ? והפכו לקלעים. גם קוואי הגיעה לליגה עם קליעה לא טובה אבל המכניקה הייתה שם.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago
Reply to  John

רק הערה קטנה לגבי דייויס – אם אני לא טועה הוא לא חתם על חוזה קצר מעולם. השנה זה מה שנשאר לו מהחוזה הארוך עם נ"א. מה שכן, הוא משתמש בזה יופי.

NFS
NFS
4 years ago

51,218 צופים באוסטרליה במשחק ההכנה בין הנבחרת המקומית לארה"ב (102:86 לאמריקאים), מה שהופך אותו למשחק הכדורסל עם המאוכלס ביותר בדאון אנדר.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

לא להאמין. כל הנ.ב.א בכיוון של הסמול בול ורק הלייקרס ישחקו עם קוזמה בשלוש, לברון כרכז, דייויס ב 4 וסנטר כבד כלשהו… יגמר סיבוב ראשון בפלייאוף במקסימום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
4 years ago

איכסה על הפלולה, אולי הרוקים פשוט דוחפים לשון לחור השחור של הפלול?

stam
stam
4 years ago

אהבתי.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שלושה שבועות.
היה כאן מישהו שהימר על שלושה שבועות?
מודה שלא אני זה שזכה בכל הקופה. חשבתי שייקח פחות משבוע. אבל אף פעם לא נתתי לו את הקרדיט המגיע.
אז אם מישהו מכם אי פעם תהה כמה זמן לוקח לרעל לחלחל כולו לתוך מערכת, שלושה שבועות הוא מספר הקסם (אזהרה: לא נבדק על ידי רופא. למרות שהוא ממש צריך).

stam
stam
4 years ago

לבחור מלמעלה, ובהמשך לדיון על סטף, והאישו של צבע העור.
יש הרבה חומר על זה, שבארץ (ולא רק) מפחדים לגעת בו.
למשל, ההערה של קובי בראיינט, שביקש משחקני NBA שחורים "להפסיק לשחק כמו לייט-סקינד". מאמר של הגרדיאן, שמתייחס גם לאפיזודת דוראנט שהבאתי למעלה:
https://www.theguardian.com/sport/2016/jan/06/kobe-bryant-steph-curry-light-skinned-remark-hints-at-nbas-peculiar-racial-politics
.
או למשל, הטאבו של נושא הלייט-סקינד בקרב המדיה האמריקאית – בשעה שהוא עסק רציני מאוד בקרב האתלטים ושחקני ה-NBA עצמם.
דריימונד גרין דיבר על הנושא, בהקשר לסטף, והיחס שהוא זוכה לו מקולגות שחורים. כמו שכותב המאמר:
But because it’s almost never discussed in public and seldom in private, many might not realize that skin color is still a big deal in the black community. For example, black athletes might treat Curry differently on the court because of his light skin – guarding him more physically or trying to goad him into fighting – but they’ll rarely acknowledge the issue in public, as Draymond Green did.
כאן:
http://theconversation.com/too-pretty-to-play-stephen-curry-and-the-light-skinned-black-athlete-76638

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ועוד:
מאמר מרתק וארוך (שני חלקים) של פרופ' מייקל דייסון מג'ורג'טאון:
"סטף קארי כאבן הבוחן לשאלות של גזע וצבע באמריקה":
https://theundefeated.com/features/light-skinned-vs-dark-skinned/
.
אחרון ודי בינתיים:
"כך זכה קארי באהדתה של אמריקה הלבנה – כשהוא נשאר שחור על המגרש":
https://splinternews.com/how-steph-curry-won-over-white-america-while-staying-bl-1793857384